.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش احتمال کاندیداتوری میرحسین درانتخابات

در حالی که به نظر می‌رسد با اعلام کاندیداتوری رسمی سید محمد خاتمی بخش بزرگی از ابهامات پیرامون آرایش انتخابات ریاست جمهوری سال آینده برطرف شده است؛ انتشار اخباری درباره افزایش احتمال نامزدی میر حسین موسوی بار دیگر این فضای نیمه شفاف را در هاله‌ای از ابر و مه فرو برده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شهاب‌نیوز؛ ظرف 24 ساعت گذشته اخبار و اظهارنظرهایی در رسانه‌ها و محافل سیاسی منتشر شده که نتیجه‌ای جز بازگشت ابهامات به عرصه سیاسی ندارد. این اخبار که البته منبع بسیاری از آن‌ها را می‌توان در رسانه‌ها و محافل نزدیک به حزب اعتماد ملی جستجو کرد بر این نکته تاکید می‌کند که میرحسین موسوی هر لحظه به کاندیداتوری نزدیک‌تر می‌شود. نکته عجیبی که نه تنها با روایت سید محمد خاتمی از مذاکرات خود با میرحسین مغایرت دارد؛ که بالقوه می‌تواند جناح منتقد دولت را بار دیگر به دوران مبهم «می‌آیم، نمی‌آیم» بازگرداند.

در نخستین نشانه از این فضا؛ سيد عليرضا بهشتی یکی از مشاوران نزدیک به آخرین نخست‌وزیر جمهوری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «میرحسین موسوی به حضور مؤثر، مستقل و فعالانه‌ خود در عرصه‌ انتخابات ادامه خواهد داد و در زمان متناسب با اقتضای شرايط كيفيت حضور خود را تبيين می‌نمايد».

این بیانیه مهم که تا اندازه‌ای مغایر روایت سید محمد خاتمی از نتایج گفتگوهای خود با میرحسین موسوی است در حالی منتشر شده است که مسئولان ارشد حزب اعتماد ملی طی 24 ساعت گذشته از قطعی شدن نامزدی میرحسین خبر داده‌اند. روز جمعه ساعتی پس از آن که خبرگزاری ایسنا به نقل از مهدی کروبی از احتمال ورود موسوی به انتخابات خبر داد، اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفتگو با بی‌بی‌سی فارسی تاکید کرد که ممکن است این موضوع، حتی همین امروز (شنبه) با انتشار مقاله یا بیانیه‌ای از سوی نزدیکان آقای موسوی اعلام شود.

این اظهارنظر در حالی صورت گرفت که ارگان رسمی حزب اعتماد ملی تاکید کرد «میر حسین موسوی آماده شده است بيانيه انتخاباتي‌ خود را منتشر كند و با انتشار نامه‌اي به زودي كانديداتوري خود را اعلام کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.66 seconds.